RU  UA  EN  TR  PL

Чому саме картон?

картонЗдавалося б, на вулиці 21 століття, мало не кожен день людство винаходить нові види пакувальних матеріалів, які і форму товару повторюють, і будь-яку температуру витримують, і відмінні захисні властивості мають ... Але при всьому цьому, картон не здає своїх позицій, все одно залишаючись найбільш універсальним, дешевим і екологічно чистим матеріалом для виробництва тарної упаковки та її допоміжних елементів.

Чи запитували ви коли-небудь себе: де ми шукаємо всю важливу інформацію? Звідки ми дізнаємося про цінність того чи іншого продукту? Звичайно ж, з упаковки. При цьому ми звертаємо в першу чергу увагу на красивий пакунок товару, який до того ж виконує і рекламну роль.

Досить часто рука тягнеться до саме такого продукту, а не аналогічного, який лежить поруч. І саме упаковка супроводжує продукт від заводу або фабрики, де він був виготовлений, до магазину, а потім і до дому покупця. Без упаковки фактично немає і товару, який можна виставити на ринок. Всім відомо, що покупці не будуть вибирати погано упакований продукт, можливо вважаючи, що він поганої якості. Отже, упаковка - це сполучна ланка між покупцем і продуктом.

Якісна, недорога, зручна, легка і міцна тара - ось на що сьогодні звертає особливу увагу споживач.


Гофрований картон
використовується для пакування вже близько 100 років, але нам здається, що ми завжди бачили його на полицях магазинів. Взагалі-то ідею про використання гофрокартону в якості упаковки запропонував Альберт Джонсон з Нью-Йорка в 871 році. Тоді мільйони продуктів ставали непридатними через різні механічні впливи, і здавалося, що виходу вже немає. Але це було не так! Гофокартон став проривом, геніальним винаходом, який не втратив цінності і на сьогоднішній день.

Фахівці вважають, що картон, а точніше гофрокартон, є найбільш популярним серед представників торгівлі, оскільки тільки цей матеріал може задовольнити найвишуканішим смакам і побажанням. Завдяки упаковці з гофрокартону надається можливість істотно заощадити час на вантажно-розвантажувальні роботи, розміщувати товар на полицях, щоб його відразу ж помічав покупець. Зараз три чверті всіх товарів, які транспортуються, упаковано в гофротару.

Використана гофротара не заабруднює навколишнє середовище, оскільки повторна переробка цілком екологічна. Промисловість, що виготовляє гофрокартон, - одна з найважливіших центрів утилізації макулатури. У свою чергу, цей матеріал на 70% складається з переробленої макулатури. Враховуючи вищевикладене, слід ще раз наголосити: гофрований картон користується і буде користуватися в майбутньому незмінним попитом, тому що це продукт, який легко піддається повторному використанню. Вважається, що коробки з картону можуть служити набагато довше, ніж з інших матеріалів, тобто вони є економічно вигідними та безпечні.


Протягом останніх п'яти років спостерігається стійке зростання споживання таропакувальної продукції з гофрокартону.

Широке використання гофрокартону обумовлено наступними факторами: 
  • це один з пакувальних матеріалів, який володіє унікальною сукупністю властивостей при невеликій порівняно ціні, так як його виробництво потребує відносно невеликих витрат електроенергії та інших ресурсів; 

  • гофрокартон, як тара, дуже легкий. Це означає, що при транспортуванні товару не будуть витрачені великі витрати. Наприклад, ящик з гофрокартону в рази три-чотири легший пластмасового ящика такого ж об'єму і приблизно в три рази - дерев'яного;
  • упаковка из картонагофрокартон може використовуватися як індивідуальна упаковка, так і транспортна тара; 
  • Збільшення обсягів продуктів харчування;
  • Високі темпи розвитку реклами, які вимагають застосування легкої, надійної, естетичної упаковки, оформленої рекламним друком; 
  • Повний розвал мережі виробництва дощаній тари багаторазового використання для бакалійного і консервного виробництва призвів до утворення ніші, яку заповнили ящики з гофрокартону; 
  • Гофротара є тарою, що належить стовідсоткової утилізації.
  • І нарешті, остання важлива особливість - нанесення на гофрокартон різними способами (шелко-, флексографія, офсет) кольорового зображення, яке відіграє значну роль при розпізнаванні продукту на прилавках магазинів.

Так що варто подумати про те, що вигідно за всіма критеріями - про гофокартон. Це матеріал випробуваний минулим, перевірений сьогоденням, це матеріал майбутнього!